- Kötelező-e a védettségi igazolvány?
Jelenleg nem. Mióta elértük az 5,5 millió beoltottat, szolgáltatásainkhoz nem kell igazolvány.
- Milyen szolgáltatások érhetőek el a vírushelyzet alatt?
Szerencsére minden! A védettségi igazolvánnyal rendelkező vendégeink a szokásos módon valamennyi szolgáltatást igénybe vehetnek, 5,5 millió beoltott után pedig mindenki számára is. Természetesen nem árt ügyelni a megfelelő távolság tartására és a rendszeres fertőtlenítésre, melyekhez fertőtlenítőket helyeztünk ki a szálloda területén. Mindannyiunk felelőssége a védekezés, ha vigyázunk magunkra, azzal vigyázunk egymásra is - ne hagyjuk, hogy az enyhítésekkel járó nagyobb szabadság gondatlanná tegyen bennünket!
- Lehetséges külsősként fürdőzni, gyógykezelésekre jelentkezni vagy étkezni?
A szállodánk szívesen fogad külsős vendégeket is. A fürdőbelépő 3500.-Ft/fő, mely egy egész napos belépő, azaz többször is vissza lehet vele jönni egy nap. Tartalmazza a korlátlan finn szauna használatot is! A medencék 8:00-19:00-ig igénybe vehetőek. Az étterem 12:00-kb.15:00-ig menüs étkezésre is lehetőséget ad, de a nap nagy részében a’la carte is elérhetőek vagyunk. A svédasztalos reggelire és vacsorára is be lehet jelentkezni, a reggeli ára 3 000.-Ft, a vacsoráé 6 000.-Ft. A gyógykezeléseket személyesen vagy telefonon lehet egyeztetni. A hotel által kínált gyógyászati kezelések hétfőtől-vasárnapig , ünnepnapokon is: 7:30-16:00-ig érhetőek el. Egész évben nyitva vagyunk, kivéve december 24. és 25.-e.
- Ajándékutalványt szeretnék vásárolni. Mik a lehetőségeim?
Ajándékutalványt a weboldal menüsörában, az "ajándékutalványok" fül alatt tudnak vásárolni. Itt különböző opciók közül lehet választani: kezelések, gyógykúra, szállásutalvány, éttermi utalvány, vagy éppen szabadon levásárolható értékutalvány. A fizetés utalással történik. Amint megérkezett, vagy csatol számunkra egy fizetési bizonylatot, az ajándék utalányokat elküldjük, melyeket könnyedén kinyomtathat. Alternatívaként pedig, igény szerint postán is elküldjük.
- Szeretnék foglalni a szállodába. Hogyan lehetséges?
Szerencsére lehetőségek egész tárháza áll rendelkezésre! Weboldalunkon keresztül gyorsan és egyszerűen foglalhat, emellett telefonon: 06/49 505-190 és e-mailes: info@hajnalhotel.hu ügyintézéssel is lehetséges a foglalás, nem beszélve az ajándékutalvány szállásként való megvásárlásáról, mely szintén gyors és megbízható opciót nyújt.
- Milyen kártyákat fogadnak el?
Szállodánk kártyák sokaságát fogadja el. Ebbe beletartoznak a hagyományos bankkártyák valamennyi hazai és külföldi bankszolgáltatótól, SZÉP- kártya valamennyi fajtája és zsebe, egészségpénztár kártyákat illetve a Cashback program keretében Lyoness kártyát is. SZÉP- kártyával valamennyi költség fedezhető, kivétel a vendég éjszakánként fizetendő idegenforgalmi adó (+350 Ft/fő/éj) 18 év felett.
- Mennyivel érdemes előre foglalni?
A szállodában elérhető helyek száma egy csomag kihirdetésétől fogva folyamatosan csökken. Rövid időtartamú, hétköznapi tartózkodásra az esetek nagy részében mindig van lehetőség, ezekre 4-7 nappal a tartózkodás előtt a legtöbbször elég a foglalás előjegyzése. Azonban időszakos ajánlatainkra és csomagjainkra, mint pl. a Disznótor, vagy a Szilveszter a helyek nagyon szaporán fogynak, nem ritka a megrendezés előtti 2-3. hónapban is jelenlévő teltház. Emiatt azt ajánljuk, e programokra minél előbb foglaljanak helyeket, hogy a legideálisabb szobakiosztást tudjuk biztosítani. Természetesen minden tanács ellenére a legősibb és legcélravezetőbb segítség, amit adhatunk, hogy minél előbb foglaljon, hiszen így mehet Ön is 100%-ban biztosra.
- Szeretném lemondani a foglalásomat. Hogyan lehetséges ez?
Amennyiben közvetlenül nálunk foglalt, úgy e-mailen vagy egy telefonos hívással könnyedén megoldható. Ilyen esetben az első, amit javasolni szoktunk, hogy a foglalás teljes törlése helyett egy alternatív időpontra szervezzük át az itt tartózkodást. Ha pedig mégis a törlés mellett döntene, természetesen megértjük, ez esetben végleg töröljük az adott foglalást hotelünk nyilvántartásunkból. Abban az esetben, ha szállásközvetítőn keresztül foglalt, úgy annyival komplikáltabb a kérdés, hogy a szállásközvetítő oldalán is le kell mondani a szállást, annak érdekében, hogy a két foglalási adatbázis egyezzen, és ne legyen esetlegesen kellemetlenség ebből.
- Meddig kell elhagyni a szobát? Ha még maradni akarunk, lehet tovább maradni?
Természetesen van rá lehetőség! A szobákat 10:00-kor el kell hagyni, azonban utána díjmentesen lehet a távozás napján fürdőzni! Ez azt jelenti, ha ki tudnak pakolni pl. gépjárműbe, akkor továbbra is lehet maradni. Amennyiben nem, ingyenesen elhelyezheti a recepciós kollégáinkkal csomagjait, és a fürdőrészbe kabinkulcsot biztosítunk. Ha pedig ragaszkodnak a szobában maradáshoz, felár ellenében pár órával meg lehet toldani a szoba elhagyásának idejét.
- Tudnak-e biztosítani speciális étrendet?
Igen, tudunk. Ha laktózmentes, gluténmentes, vegetáriánus, vagy szénhidrátszegény étkezést szeretne, jelezze ezen igényét és étkezéskor a speciális étrend szerint tudjuk biztosítani az Önnek megfelelő ételt. Ha a felsoroltaktól eltérő étrendet követ, akkor sincs veszve minden: jelezze a foglaláskor recepciós kollégáinknak és a lehetőségekhez mérten megpróbálunk megoldást találni.