Tisztelt Vendégeink! Túlterheltség miatt az újonnan lévő oep kezelések már csak 2022. június 1.-tól kérhetőek. Akiknek van érvényes foglalása ( Március 1.-i előtt megtörtént) a hotelben azok elkezdhetik. Akik jelenleg (Március 1.-i állás szerint) rendelkeznek érvényes ide szóló beutalóval és még nem kezdték el, elkezdhetik. Akiknek jelenleg folyamatban van, befejezhetik. Tehát akiknek nincs érvényes foglalásuk vagy még nincs beutalójuk, hanem ezután szeretnének íratni, azokat sajnos csak leghamarabb június 1.-től tudjuk beírni oep kezelésre. A nem oep kezelések továbbra is elérhetőek változatlanul bármikor, Csak az oepre van korlátozás. Megértésüket köszönjük!

  • Kötelező-e a védettségi igazolvány?

Jelenleg nem. Mióta elértük az 5,5 millió beoltottat, szolgáltatásainkhoz nem kell igazolvány.

  • Milyen szolgáltatások érhetőek el a vírushelyzet alatt?

Szerencsére minden! A védettségi igazolvánnyal rendelkező vendégeink a szokásos módon valamennyi szolgáltatást igénybe vehetnek, 5,5 millió beoltott után pedig mindenki számára is. Természetesen nem árt ügyelni a megfelelő távolság tartására és a rendszeres fertőtlenítésre, melyekhez fertőtlenítőket helyeztünk ki a szálloda területén. Mindannyiunk felelőssége a védekezés, ha vigyázunk magunkra, azzal vigyázunk egymásra is - ne hagyjuk, hogy az enyhítésekkel járó nagyobb szabadság gondatlanná tegyen bennünket!

  • Lehetséges külsősként fürdőzni, gyógykezelésekre jelentkezni vagy étkezni?

A szállodánk szívesen fogad külsős vendégeket is. A fürdőbelépő 1500 Ft/fő, mely egy egész napos belépő, azaz többször is vissza lehet vele jönni egy nap. A medencék 8:00-20:30-ig igénybe vehetőek. Az étterem 12:00-17:00-ig menüs étkezésre is lehetőséget ad, de a nap nagy részében a’la carte is elérhetőek vagyunk. A svédasztalos reggelire és vacsorára is be lehet jelentkezni, a reggeli ára 2000 Ft, a vacsoráé 4500 Ft. A gyógykezeléseket személyesen vagy telefonon lehet egyeztetni. A hotel által kínált gyógyászati kezelések hétfőtől-vasárnapig 8:00-16:00-ig érhetőek el.

  • Ajándékutalványt szeretnék vásárolni. Mik a lehetőségeim?

Ajándékutalványt a weboldal menüsörában, az "ajándékutalványok" fül alatt tudnak vásárolni. Itt különböző opciók közül lehet választani: kezelések, gyógykúra, szállásutalvány, éttermi utalvány, vagy éppen szabadon levásárolható értékutalvány. A fizetés utalással történik. Amint megérkezett, vagy csatol számunkra egy fizetési bizonylatot, az ajándékutalányokat elküldjük, melyeket könnyedén kinyomtathat. Alternatívaként pedig, igény szerint postán is elküldjük.

  • Szeretnék foglalni a szállodába. Hogyan lehetséges?

Szerencsére lehetőségek egész tárháza áll rendelkezésre! Weboldalunkon keresztül gyorsan és egyszerűen foglalhat, emellett telefonon: 06/49 505-190 és e-mailes: info@hajnalhotel.hu ügyintézéssel is lehetséges a foglalás, nem beszélve az ajándékutalvány szállásként való megvásárlásáról, mely szintén gyors és megbízható opciót nyújt.

  • Milyen kártyákat fogadnak el?

Szállodánk kártyák sokaságát fogadja el. Ebbe beletartoznak a hagyományos bankkártyák valamennyi hazai és külföldi bankszolgáltatótól, SZÉP- kártya valamennyi fajtája és zsebe, egészségpénztár kártyákat illetve a Cashback program keretében Lyoness kártyát is. SZÉP- kártyával valamennyi költség fedezhető, kivétel a vendégéjszakánként fizetendő idegenforgalmi adó (+350 Ft/fő/éj) 18 év felett.

  • Mennyivel érdemes előre foglalni?

A szállodában elérhető helyek száma egy csomag kihirdetésétől fogva folyamatosan csökken. Rövid időtartamú, hétköznapi tartózkodásra az esetek nagy részében mindig van lehetőség, ezekre 4-7 nappal a tartózkodás előtt a legtöbbször elég a foglalás előjegyzése. Azonban időszakos ajánlatainkra és csomagjainkra, mint pl. a Disznótor, vagy a Szilveszter a helyek nagyon szaporán fogynak, nem ritka a megrendezés előtti 2-3. hónapban is jelenlévő teltház. Emiatt azt ajánljuk, e programokra minél előbb foglaljanak helyeket, hogy a legideálisabb szobakiosztást tudjuk biztosítani. Természetesen minden tanács ellenére a legősibb és legcélravezetőbb segítség, amit adhatunk, hogy minél előbb foglaljon, hiszen így mehet Ön is 100%-ban biztosra.

  • Szeretném lemondani a foglalásomat. Hogyan lehetséges ez?

Amennyiben közvetlenül nálunk foglalt, úgy e-mailen vagy egy telefonos hívással könnyedén megoldható. Ilyen esetben az első, amit javasolni szoktunk, hogy a foglalás teljes törlése helyett egy alternatív időpontra szervezzük át az itt tartózkodást. Ha pedig mégis a törlés mellett döntene, természetesen megértjük, ez esetben végleg töröljük az adott foglalást hotelünk nyilvántartásunkból. Abban az esetben, ha szállásközvetítőn keresztül foglalt, úgy annyival komplikáltabb a kérdés, hogy a szállásközvetítő oldalán is le kell mondani a szállást, annak érdekében, hogy a két foglalási adatbázis egyezzen, és ne legyen esetlegesen kellemetlenség ebből.

  • Meddig kell elhagyni a szobát? Ha még maradni akarunk, lehet tovább maradni?

Természetesen van rá lehetőség! A szobákat maximum 11:00-kor el kell hagyni, azonban utána díjmentesen lehet a távozás napján fürdőzni! Ez azt jelenti, ha ki tudnak pakolni pl. gépjárműbe, akkor továbbra is lehet maradni. Amennyiben nem, ingyenesen elhelyezheti a recepciós kollégáinkkal csomagjait, és a fürdőrészbe kabinkulcsot biztosítunk. Ha pedig ragaszkodnak a szobában maradáshoz, felár ellenében pár órával meg lehet toldani a szoba elhagyásának idejét.

  • Tudnak-e biztosítani speciális étrendet?

Igen, tudunk. Ha laktózmentes, gluténmentes, vegetáriánus, vagy szénhidrátszegény étkezést szeretne, jelezze ezen igényét és étkezéskor a speciális étrend szerint tudjuk biztosítani az Önnek megfelelő ételt. Ha a felsoroltaktól eltérő étrendet követ, akkor sincs veszve minden: jelezze a foglaláskor recepciós kollégáinknak és a lehetőségekhez mérten megpróbálunk megoldást találni.


 Elfogadott kártyák és utalványok:

       

Széchenyi Pihenő (SZÉP) kártya, Erzsébet utalvány-és kártya és Ticket Endered utalvány-és kártya: melegétkezési, gyermekvédelmi- és ajándék zseb/utalvány, Lyoness kártya elfogadó hely! 
Egészségpénztári kártya elfogadóhely! (OTP, K&H, MKB, Tempo, Axa, Vasutas, Navosz, Patika, Honvéd, Vitamin, Újpillér....)


 


Alapszolgáltatások Vendégeink részére:

Ingyenes Wifi

Vendégeink részére biztosítjuk az ingyenes WiFi használatot, a Hotel egész területén.

Zárt parkoló

Zárt parkoló áll rendelkezésre szállóvendégeink számára, a gépjármű biztonsága érdekében.

Egészségvíz fogyasztás

Hotelünkben napi egy kancsó egészségvíz fogyasztása biztosított szobánként.

Lift

Szállodánk lifttel felszerelt. Segítségével minden szint kényelmesen megközelíthető.

Törzsvendég program

Rendszeresen visszatérő vendégeink részére kialakítottuk törzsvendégprogramunkat!